Back

Μόνο κατόπιν ραντεβού ή ηλεκτρονικά η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις υπηρεσίες του Δήμου Μεταμόρφωσης (έως και τις 30/11).

Για την προστασία της Δημόσιας Υγείας και τον περιορισμό μετάδοσης του COVID-19, σύμφωνα και με την εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών με αρ. πρωτ. ΔΙΔΑΧ/Φ.69/132/οικ.20413/3-11-2020), η -με φυσική παρουσία-εξυπηρέτηση των πολιτών από τις Υπηρεσίες του Δήμου Μεταμόρφωσης, γίνεται είτε ηλεκτρονικά είτε κατόπιν ραντεβού. Και ΜΟΝΟ κατόπιν ραντεβού, εφόσον πρόκειται για φυσική παρουσία.

Αυτό ισχύει έως και τις 30 Νοεμβρίου, ενώ θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση.

Για οποιαδήποτε πληροφορία, έκτακτη ανάγκη ή ραντεβού, οι πολίτες μπορούν να αποταθούν στο τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου (τηλ.: 213-201-2900) και στη συνέχεια να συνδεθούν με την αρμόδια υπηρεσία.

Εναλλακτικά μπορούν να επικοινωνήσουν απευθείας στα:

Τμήμα Εσόδων & Δημοτικής Περιουσίας: τηλ.: 213 2012966 – 968, fax: 210 2853278 (για θέματα εισφορών, τελών κλπ)
Τμήμα Ταμείου: τηλ.: 213 2012969
Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης: τηλ. 213 2012942 (για θέματα αδειοδότησης καταστημάτων & ρύθμιση θεμάτων λειτουργίας τους, άδειες άσκησης συγκεκριμένων επαγγελμάτων κλπ)
Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης & Ληξιαρχείου: τηλ. 213 2012933, fax: 210 2853279, 210 2853797 (για θέματα δημοτολογίου και ληξιαρχείου)
Τμήμα Αθλητισμού & Νέας Γενιάς: τηλ. 210 2820222
Δ/νση Καθαριότητας & Περιβάλλοντος: τηλ. 2102812081
Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών & Πολεοδομίας: τηλ. 213 2012945
Δ/νση Κοινωνικής Πολιτικής & Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας: τηλ. 210 2831133

Παράλληλα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις e-υπηρεσίες του Δήμου Μεταμόρφωσης (https://www.metamorfossi.gr/e-yperesies).

Αν υπάρξει οποιαδήποτε τροποποίηση, θα υπάρξει εκ νέου ενημέρωση.

 

 

Δείτε τη σχετική εγκύκλιο, πατώντας ΕΔΩ.