Για τον πιστοποιημένο χρήστη, η υποβολή της αίτησης και των απαραίτητων δικαιολογητικών γίνεται ηλεκτρονικά. Το παραγόμενο Πιστοποιητικό/Βεβαίωση διατίθεται ηλεκτρονικά. Κατόπιν επιλογής του χρήστη μπορεί να αποσταλεί και ταχυδρομικά στην ορισμένη από το χρήστη Διεύθυνση.

 

Εναλλακτικά, η υποβολή της αίτησης και των απαραίτητων δικαιολογητικών καθώς και η παραλαβή του παραγόμενου Πιστοποιητικού/Βεβαίωσης μπορούν να γίνουν είτε αυτοπροσώπως είτε με εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο στο Τμήμα Εσόδων & Περιουσίας του Δήμου.

 

Στοιχεία Επικοινωνίας Τμήματος  Εσόδων και Περιουσίας:

Δημαρχείο, Ι.ΡΑΛΛΗ & ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ 1, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, TK 14452

Τηλ.: 213 – 2012965 , 213 -2012966

Fax.: 210 - 2852378

Αίτηση που αφορά στα μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα.


Δικαιολογητικά
  1. Αίτηση (Υπόδειγμα)
  2. Συμβόλαιο ιδιοκτησίας ακινήτου / μίσθωσης (αν είναι μισθωμένο)
  3. Αίτηση διακοπής σύνδεσης παροχής ηλ. ρεύματος
  4. Τελικός λογαριασμός ρεύματος
  5. Πράξεις τακτοποίησης Ν. 3843/2010, Ν. 4014/2011, Ν. 4178/2013 & N.4495/2017 (εάν υπάρχουν)
  6. Κατά τον έλεγχο της υπηρεσίας μπορεί να ζητηθούν επιπλέον δικαιολογητικά, εάν κριθεί απαραίτητο.
  • Για να υποβάλετε αίτηση θα πρέπει να συνδεθείτε στο σύστημα από εδώ.